Freitag, 29. Januar 2010

ΑΝΕΞΑΚΡΙΒΩΤΟ.

Πολλοι περασαν απ' τη γη
και ποσοι θα περασουν
και σ' ολους το ερωτημα
μες το μυαλο υπαρχει:
Κι ολοι αναρωτιομαστε οταν καποιος που φευγει
που παει η ανθρωπινη ψυχη, μην σ' αλλο σωμα μπαινει;
Ολο εικασιες ειμαστε
και ολο φαντασιες
και οσα γραφτηκαν και γραφονται
ειν' αθλιες ιστοριες.
Τι ειν' αυτο που λεν' ψυχη
δεν μας ξεκαθαριζουν
αοριστιες παμπολλες
φρουδες ελπιδες δινουν.
Εγω τους προβληματισμους μοναχα καταθετω,
γιατι ειμαι ενα μηδενικο, και αποψη δεν εχω.
Και δεν μπορω κανενανε,
δεν θελω να επηρρεασω
για κατι που ειναι αμφιβολο
και οσο ζω θα ψαχνω.
Αμφιταλαντευομενοι
σοφοι και επιστημη
μια στο καρφι και μια στο πεταλο
οι εκδοχες ομιχλη.
Ολα τον κυκλο κανουνε
στη γη για να επιβιωσουν
και αφου το κανουνε αυτο
ολα εδω θα λιωσουν.
Αλλα μας ειπαν ο Χριστος,
Μωαμεθ και Βουδας,
αλλα μας λενε οι σοφοι
Σωκρατης και Κομφουκιος.
Ολους αυτους τους διαβασα κι αλλους πολλους ακομα
και εβγαλα το συμπερασμα:
Στη γη μενουνε ολα!
Μη με παρεξηγεισετε μ' αυτο το σκεπτικο μου
γραφω μονο για φιλους μου, δεν θα πουλησω τομους!
Δεν θελω ν' αποχωρηστω
την αγαπητη μου μανα
ολη στη γη τα οφειλω,
ειμαι δικο της κραμα.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen