Sonntag, 29. November 2009

ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ.

Δεν θελω εγω να νοσταλγω
γιατι γεννηθηκα φτωχος.
Στον χρονο μου τον παιδικο δεν θελω να αναφερθω.
Και οσοι μου τον θυμιζετε
εχθροι μου παντα γινεστε
μου φερνετε μεσ' το μυαλο
κακιες στιγμες και παιδεμο.
Νερο δεν ειχα για να πιω
και σπιτι για να κοιμηθω
και στις πατουσες μου τις δυο
αγκαθια εβγαζα διαρκως.
Δεν ειχα μια καλη στιγμη
να νοσταλγησει η ψυχη
σε τρυπα εχουν πεταχτει
οι νοστοι μου οι παιδικοι.
Ζω μονο το καθημερινο
εχθρος μου ειν' το παρελθον
το μελλον με απασχολει
να μην γυρισουν οι τροχοι.
Και να πληρωσει αλλη γενια καταρες καθε κερατα
αυτα που πληρωσα εγω απο παλιοσκυλο κακο.
Και εχασα τα αισθηματα στα παιδικα μου βηματα
και μεινανε ολα νεκρα
παγωσανε παντοτινα.
Γι' αυτο και εβγαλα απο το μυαλο
το παιδικο μου παρελθον
που ο πονος και ο οδυρμος
ητανε καθημερινος.
Τα δημιουργησαν οι τρελοι
που εστειλε ο Θεος στη γη
ματωσανε παντου
σφαγη
σε μενα εμεινε η πληγη.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen